migrace serveru na nove IP adresy

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Feb 11 11:08:35 CET 2008

Jindra Fucik wrote:

> [...]

Diky za tip, neco takoveho (sice puvodne na urovni PF) jsem si
predstavoval - jednoduche reseni pro zoufalce :] Abych jen mohl na
starych strojich vypnout puvodni daemony a pustit neco, co ta spojeni
redirectne na nove servery.
Kdybych mel pod kontrolou vsechny DNS, tak v tom problem neni, ale
nektere ty servery jsou v podstate shared webhosting a DNS si tam
spravuje kazdy z klientu zvlast a pak je problem, kdy se oni vubec
dostanou k tomu, aby si to prenastavili a to nemluvim o tom, ze nekteri
maji DNS u takovych registratoru domen, co neumoznuji zmenu TTL, takze
ted zrovna koukam na jednu domenu, co ma TTL 21600 :(

Kdybyste mel nekdo v rukavu jeste dalsi tipy, sem s nima, rad je probadam ;)

Mirek