migrace serveru na nove IP adresy

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Feb 11 09:19:12 CET 2008

----- Original Message -----

>V pristich dnech mam pred sebou migrovani z jedne serverovny do druhe a
> to s sebou prinese i zmeny IP adres. Vetsina puvodnich stroju se
> nahrazuje novymi, par stroju se preveze z puvodni do nove.

Zalezi co mas za sluzby.
Ja tady nad jednou TCP sluzbou pouzivam takove reseni, kteremu rikam "pro
zoufalce".

na stare lokalite necham alespon jeden stroj, na kterej namontuju vsechny
puvodni adresy, a pustim na nem xinetd s prislusnym konfigurakem, kterej
redirectuje a po vyprseni TTL nad DNS zacnu i logovat. Kdyz je pocet spojeni
malej, tak to vyhodim.

Pro doplneni, v xinetd.conf mam bloky typu:

service Sluzba1
{
        type = UNLISTED
        protocol = tcp