prosba o otestovani patche na zrychlovani samby/apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 11 10:48:48 CET 2008

Roman Divacky napsal/wrote, On 02/11/08 10:31:

> coz muze mit vliv na cache dirtying

	Otazka je, proc jsi se do toho pustil tak "pri zdi". Nemyslim, ze je
duvod to zvlast resit pro Sambu, Apache, XYZ, ...

	Jinymi slovy - tohle logiku je potreba pridat do
sys/kern/uipc_syscall.c::do_sendfile() a tim to vyresit pro vsechny
user-level programy najednou. To ten patch ovsem musis poslat nekomu
jinemu.