prosba o otestovani patche na zrychlovani samby/apache

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Feb 11 10:31:31 CET 2008

On Mon, Feb 11, 2008 at 10:27:04AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Misto struktury vyplnene nulama predas rovnou NULL, coz syntaxe
> sendfile() umoznuje.
>
> 	Na rozhranu user->kernel pak neni nutne strukturu kopirovat a usetri se
> jeden copyin()

coz muze mit vliv na cache dirtying a co ja vim co jeste. podotykam ze ten sendfile
se nevola 1x per soubor ale pro ten  400MB soubor udajne 4000 az 12000... takze
verim ze to nejaky vliv mit muze.

ale chce to zmerit

princip toho apache patche je naprosto identicky (ale tam to nikdy nikdo nezkousel)