system na USB disku

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Mon Feb 4 12:28:44 CET 2008

> No ja prave uvazuju o tom, ze bych mel jeste druhej disk - opravdovej -
> kterej bych ale nechaval casteji usinat.

Mam spatnou zkusenost se zastavovanim a roztacenim disku. Protoze
u disku nejčastěji odchazi mechanicke casti. Co jsou disky u poli,
pokud se nechaji bezet treba i nekolik let, neni problem. Ale beda
jak se jednou vypnou.
Takze nejrozumejsi reseni mi připadá kombinace nejakeho SD disku
pro R/O souborovy system (CD je dost pomale) a vse ostatni ulozit
na notebookovy disk. Tim myslim /var /tmp a podobne adresare.
Pri jeho odberu by nemel byt problem ho krmit.

Honza