system na USB disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 4 12:27:15 CET 2008

Jindra Fucik napsal/wrote, On 02/04/08 11:51:

> Je to trochu o penezich - tohle je o dost levnejsi

	No, je pravda, ze ja nemam duvod nekam strkat 8GB, protoze 1GB staci s
rezervou. Cena 1GB CF je okolo tri, u 2GB peti stovek.

> To je prave to moje dilema - chtel bych na to dat vsechno - tedy i /var/ a
> provozovat to RW

	Kdyz mas alespon trochu pameti, pak mas /var jako mfs.

	"Alespon trochu pameti" zacina uz od 128MB - a to tam urcite mas. S
timhle mnozstvim pameti tu mam MFS var 32MB a tmp 20MB. Docela to staci,
ale kdyz budes mit vic pameti, muzes si klidne vyskakovat vic.

> Rikam si, ze prece neni tolik zapisovejch operaci pokud zrovna nedelam neco
> jako upgrade.

	Kriticky je pocet zapisu superbloku. teda, jestli si to pamatuju dobre.

> No ja prave uvazuju o tom, ze bych mel jeste druhej disk - opravdovej -
> kterej bych ale nechaval casteji usinat.

	Pak vubec nechapu o cem premyslis. System na 1GB flash za tri stovky
(na kolik te prijde ten Transcend ?), var a tmp bud' v pameti nebo na
tom druhem disku.