system na USB disku

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Feb 4 11:51:42 CET 2008

----- Original Message -----

> Nevidim ve specifikaci zivotnost (pocet zapisovych cyklu) takze bych
> ocekaval, ze to bude takovy ten normalni pocet, co FLASH pameti maji - a
> ty nejsou moc vhodne k pouziti jako R/W disky.

klasika - pisou 100 000 a mysli tim 10 000

> Nicmene, kdybys ten systemovy disk delal R/O, psk je zase otazka, k
> cemu je na nem 8GB mista. A druha otazka je, v cem je vlastne shora
> uvedeny disk vyhodny oproti bezne CF karte, ktera je technologicky take
> flash, ale rozhrani ma ATA ...

Je to trochu o penezich - tohle je o dost levnejsi

To je prave to moje dilema - chtel bych na to dat vsechno - tedy i /var/ a
provozovat to RW
Rikam si, ze prece neni tolik zapisovejch operaci pokud zrovna nedelam neco
jako upgrade.

> Mozna proto, ze jsem tu uz par pocitacu s CF kartou jako jedinym diskem
> mel.

No ja prave uvazuju o tom, ze bych mel jeste druhej disk - opravdovej -
kterej bych ale nechaval casteji usinat.