system na USB disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 4 11:22:57 CET 2008

Jindra Fucik napsal/wrote, On 02/04/08 10:11:
> http://www.transcend.com.tw/support/dlcenter/datasheet/SSD34E%20DATASHEET.pdf
> podle recenzi je na tom docela spatne se zapisem (0,6MB/s) ale to na
> systemovem disku nemuze tak moc vadit.

	Nevidim ve specifikaci zivotnost (pocet zapisovych cyklu) takze bych
ocekaval, ze to bude takovy ten normalni pocet, co FLASH pameti maji - a
ty nejsou moc vhodne k pouziti jako R/W disky.

	Nicmene, kdybys ten systemovy disk delal R/O, psk je zase otazka, k
cemu je na nem 8GB mista. A druha otazka je, v cem je vlastne shora
uvedeny disk vyhodny oproti bezne CF karte, ktera je technologicky take
flash, ale rozhrani ma ATA ...

	Cimz nechci tvrdit, ze to pres USB nefunguje (dokonce si myslim, ze
neni duvod, aby bylo potreba upravovat loader - ten data nacita jeste s
pomoci BIOSu), jen rikam, ze ja bych se vydal jinudy.

	Mozna proto, ze jsem tu uz par pocitacu s CF kartou jako jedinym diskem
mel.