nepristupnost stroje

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Wed Jan 30 12:01:49 CET 2008

----- Original Message -----
> To daleko vhodneji zajisti UPS. Ceny zacinaji uz od okolo 2000 coz snad
> neni az tak moc, bavime-li se o stroji, kde jsou natolik cenna data, ze
> by jejich poskozeni pri vypadku napajeni vadilo. Rozhodne mi pripada
> pomerne nizka, kdyz zvazim alternativy - ohromne problemy s vykonem,
> pripadne nutnosti znacnych zasahu do diskoveho subsystemu ...

Mimochodem - pro svuj domaci hracko-server uvazuji o tom, ze zahodim
klasicke PC a nahradim ho nejakou ITX deskou (VIA Epia, nebo neco
podobneho -
http://www.czechcomputer.cz/cat_tree.jsp?bpath=Z%C3%A1kladn%C3%AD+desky%5CMini-ITX)

Neexistuji pro tyto hracky nejake integrovanejsi UPS? moc se mi nezda
myslenka transformace 12V na 220V a zase dolu na 5~12V navic to znacne
zvetsi velikost.
A druha otazka - nevite nekdo, jaka je podpora tech procesoru ve FreeBSD?