nepristupnost stroje

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Wed Jan 30 11:57:04 CET 2008

> Bolo by riesenim pripojit na ten server UPS a stroj shutdownut pri dlhsom
> vypadku, ako riesit vypinanie cache a podobnych "pruserovych" zalezitosti?

  ^-- Ano, bolo. Ale ma niekolko 'ale'.

- 'ale' nakup UPS by musel niekto navrhnut
- 'ale' nakup UPS by musel niekto schvalit
- 'ale' nakup UPS by musel niekto vykonat
- 'ale' musel by to niekto nakonfigurovat.

Ziadna z tychto 'ale' podmienok splnena nie je a ani nebude, lebo
existuje niekolko 'lebo'. Strucne povedane: je to *VELMI* stary
server (pentium I @150MHz), ktory uspokojivo robi svoju pracu
"as is". Je na skole, a instaloval/konfiguroval/adminoval ho
nadseny student (ja), ked mal nehorazne vela volneho casu.
Ludia, ktori by mohli do jeho buducnosti akokolvek zasiahnut,
ani netusia, kde sa server fyzicky nachadza. Takze este chvilu
bude "prezivat", potom jednoducho umrie ako "neznamy vojak".
Bude s nim pochovanych aj niekolko nemalo GB dokumentacie
z oblasti UI, ktore boli zbierane *MNOHO* rokov. :-(

J.