nepristupnost stroje

MeX mex at active.sk
Wed Jan 30 11:38:50 CET 2008

On Str, Január 30, 2008 11:28, Jozef Babjak wrote:
> Ked uz sme zasli az na HW uroven (t.j. off-topic), dovolim si este jednu
> okrajovu otazku: man notebook s procesorom 1.1GHz, 512MB RAM a
> 20GB diskom, ktory ma 4000 otacok za minutu a je rel. starsieho data
> vyroby (t.j. z cias, ked Intel Pentium III Mobile 1.1GHz bol vrchol
> techniky).
> Zda sa (t.j. neviem to podlozit ziadnymi cislami, iba tym, ze "pamate je
> zvycajne dost" a "rychlost procesora je akceptovatelna", a teda zostava
> disk), ze tento disk je performance botleneck. Uvazujem preto o jeho
> [...]

Disk budes mas skor 4200rpm ale kazdopadne upgrade na 7200rpm bude
znatelny rozdiel. Zaroven spotreba 7200rpm diskov nie je o vela vyssia ako
4200rpm alebo 5400rpm diskov. Da sa to niekede dohladat ale ak sa dobre
pamatam ta spotreba nie je vyssia ani o 10% (disku samotneho, nie celeho
systemu).

MeX