v 6,3 a samba3-pomala-mozne reseni

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sun Jan 27 11:42:04 CET 2008

> Ale jo, kdyz mi posles patch a step-by-step HowTo, jak s tim dtrace
> zachazet, tak to muzu zkusit. Nebude to hned, protoze mam ted hodne
> prace, ale rad to zkusim odhalit.

p4 server ma dneska napicu naladu :( takze patch poskytnu "priste".
dneska se zkusim mrknout na kod samby co tam najdu :) (jak jsem psal
venku hnusne prsi a tak to vyuziju :-D)

prosimte.. pouzivas v te sambe sendfile? (use sendfile = yes v smb.conf)
dalsi vec - muzes vyzkouset prenos pres localhost toho souboru? (tj. zjistit
jestli je tam porad ta disproporce mezi ctenim a psanim) - ja jsem zkousel
nahodit sambu ale vubec se v tom nevyznam a tak se mi to nepodarilo ;(
a nemam na to naladu

diky!

roman

p.s. jsem cely den na icq tak jestli mas naladu/cas resit tak nevahej a toc ;)