Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jan 23 11:26:20 CET 2008

Dan Lukes wrote:

> 	Ja bych to videl na marketingove oznaceni faktu, ze to delaji jednim
> portem spolecnym (univerzalnim) pro "beznou" i "managementovou" komunikaci.

> 	IMHO do manualove stranky od BGE

Odtamtud je ten anglicky text, co jsem v tom poslednim nocnim e-mailu
posilal, ale je to jen v man bge pro 7.0, pro 6.3 to chybi (i kdyz by to
ten driver tedy umet mel)

http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=bge&apropos=0&sektion=0&manpath=FreeBSD+7.0-RELEASE&format=html

> 	Kdyz je to snadne, nikoho nenapadne, ze se to vyplati nekam psat ;-)

No jde spis o to, ze v manualu se sice pise:
hw.bge.allow_asf
     Allow the ASF feature for cooperating with IPMI.

Ale ne kazdy si da hned dohromady IPMI/ASF s LOM/UMP na serverech Sun
Fire X2100 M2 ;)
A navic, kdyby to bylo tak jednoduche a tak zname, tak by lidi v mailing
listech dostali jednoduchou a snadnou odpoved - ale nedostal ji nikdo
(co jsem nasel), vsichni zkouseli vyhazovat z kernelu bge driver a tak
podobne. Tak proto me to tak napadlo nekam zapsat...

Mirek