jak zjistim,ktere moduly mohu natahnout

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jan 22 15:10:40 CET 2008

Dan Lukes wrote:
[...]
> 	Nechapu ale zminku o rc.conf - to by naznacovalo, ze znovu resis
> problem nahravani mohulu pri startu - to jsi ale popsal spravne sam
> (loader.conf) - tak mi mozna v otazce neco unika.

Toho se tyka patrne ono trochu matouci automaticke natahovani modulu
pres rc.d scripty (PF si svuj modul takhle taky natahuje "pres rc.conf")

> 	Jinak - pro podminene nahrani modulu pokud jiz neni nahran a neni ani
> zakompilovan lze vyuzit nasledujici konstrukt:
>
> kldstat -q -m ipfw || kldload ipfw || echo "ipfw failed to load." >&2
>
> 	A druhak jinak - nektere programy/scripty si natazeni potrebnych mogulu
> zajistuji ve vlastni rezii a neni treba jim v tom pomahat (napr. mount
> si podporu pro filesystemy natahne sam)

Nemam ve zvyku zrovna tebe opravovat, ale doplnit bych te mohl ;)
"napr. mount si podporu pro filesystemy natahne sam, pokud mu v tom
nebrani securelevel"

Mirek