kde je analogie linuxoveho /etc/ethers

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jan 18 09:23:37 CET 2008

> 	Nemyslim, ze jsou na nekterem systemu v tomhle souboru ulozeny staticke
> ARP zaznamy.

tenhle clovek tvrdi ze jo
http://linuxak.blog.cz/0705/staticke-arp-zaznamy

> 	Zkus na Googlem vyhledat "/etc/ethers" nebo na prikazove radce napsat
> "man ethers" ve kterem najdes, ze mozna lepsi prikaz je "man 5 ethers"
>
> 	Pokud zustanou nejake nejasnosti, sem s nimi.
>
> 					Dan

do tech jsem koukal,ale moc moudrej z toho nejsem.

man 5 ethers mi prijde,ze je natvrdo obslehlej z linuxu

nasel jsem jednu docela peknou stranku
http://www.lug.am/index.php?action=articles&do=single&id=653

sice rusky,ale docela pekne popsany, pokud umi clovek azbuku. Jen jsem tam nevycet, jak je to po natazeni tabulky.
Jestli se dalsi zaznamy dale pridavaji(a tudiz to dalsi stroje vezme na milost), nebo to natahne jen statickou tabulku a nic vic.
Dale jaky prava nastavit na soubor ethers a jakyho dat vlastika a grupu. Nemam to zrovna kde vyzkouset a na ostrym stroji si to nelajznu.
A za posledni : prikaz arp -s IP MAC je asi jen dynamicky, do dalsiho restartu. Pro trvalé nastaveni je treba asi ten soubor ethers(viz link vyse). Je to tak?

Diky