ULE a ZFS na freebsd 7.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 9 13:23:20 CET 2008

Daniel Gerzo napsal/wrote, On 01/09/08 12:37:
> Na toto je taka odpoved, ze ULE je momentalne uz default v 8.0-CURRENT
> a  v 7.0 nie je default preto, ze Jeff prisiel so svojou pracou prilis
> neskoro  na  to,  aby  sa  stal  ULE  defaultnym schedulerom v GENERIC
> kerneli.

	Vsak ja nerikam nic jineho, nez, ze si pockam. Protoze tohle uz tu
jednou, jen v mirne odlisne variante, bylo ;-)

	Ja proti ULE nic nemam - naopak - myslim si, ze SMP provoz ho dost
nutne potrebuje.

	Kdyz byla rec o "doporucenem scheduleru" predpokladam, ze se bavime o
provoznim nasazeni a tedy o RELEASE. Az se do ni ULE dostane, rad ho
privitam - jen nechci byt za pitomce, co se spali dvakrat na tomtez
"doporuceni".

	Ze si ULE na svem domacim testovacim STABLE aktivuju driv abych tusil
co od nej v praxi ocekavat je vec jina - na to nepotrebuju zadne
"doporuceni".