ULE a ZFS na freebsd 7.0

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Wed Jan 9 12:37:42 CET 2008

Hello Dan,

>         Pro me je doporucenym takovy scheduler, ktery je povolen v defaultnim
> SMP jadre. A to je, pokud mi neco neuniklo, stale 4BSD.

>         Kdosi mi tu, a musel bych prohledat archiva bych mohl byt osobni,
> tvrdil, ze ULE je doporuceny scheduler pro SMP nasazeni - a kdyz jsem se
> podivil proc tedy neni v release, ktera v te dobe zrovna vysla, tak pry
> proto, ze ho proste release team zapomel v defaultni konfiguraci teto
> release zmenit.

Na toto je taka odpoved, ze ULE je momentalne uz default v 8.0-CURRENT
a  v 7.0 nie je default preto, ze Jeff prisiel so svojou pracou prilis
neskoro  na  to,  aby  sa  stal  ULE  defaultnym schedulerom v GENERIC
kerneli.  Ide hlavne o to, ze release inzinieri sa rozhodli radsej pre
4BSD aby sa uz zbytocne nepredlzoval release proces. (ten email urcite
je  aj  niekde  v  konferenciach, ale nechce sa mi ho hladat, blizi sa
skuska :-))

Podla informacii ktore mam, ULE by malo byt default uz v 7.1 a ak nie,
kazdopadne by sa tak malo stat pre nejaky release v 7-ckovej rade.

Samozrejme,   ja   tu  nikoho prehovarat nebudem ci pouzivat ULE/4BSD,
nech si to vyskusa a sam uvidi...

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:danger at FreeBSD.org