ULE a ZFS na freebsd 7.0

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Tue Jan 8 15:43:18 CET 2008

> A druhak filesystem neni pro provoz MySQL vubec podstatny. Dokonce
> nejlepsi je udelat slice bez filesystemu a nastavit to jako tablespace v
> konfiguraci MySQL. Filesystem zde jen zbytecne zdrzuje.
tohle se delalo pred mnoha lety, tak v dobach okolo oracle7. dnes se
to uz nepouziva, narust vykonu byl minimalni oproti direct io co se
pouziva dnes a nesnadnejsi administrace. V manualech k oracle, db2
doporucuji to nepouzivat.

je pravda ze mysql komunitu zajima primarne rychlost a ono to
pravdepodobne nejake zrychleni hodi. Ja zadny srovnavaci benchmark
nemam, nepouzival jsem tuhle featuru ani v dobe, kdy to bylo in.
Jestli ma nekdo nejake OLTP testy, zajimaly by mne.