ULE a ZFS na freebsd 7.0

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Jan 8 15:30:17 CET 2008

----- Original Message -----

> Toto je extremne zaujimava myslienka, takto som sa na to nikdy v zivote
> nepozrel. Dik za hint!!!

He he - trochu mi to pripomina jednu hodne starou dokumentaci, kdy oracle
tuto moznost zavadel.Tehdy se tam psalo neco jako:
"Touto moznosti prichazite o vsechen komfort ktery vam prinasi filesystem
jako je zalohovani, verzovani, presouvani a dalsi. Tato moznost byla
zavedena pouze proto, aby oracle dokazal v nekterych testech ze je rychlejsi
nez jine databazove stroje"