spusteni skriptu po startu jailu

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue Jan 8 15:12:48 CET 2008

Josef Hrabec napsal(a):

> Vyse uvedeny problem mi pomohla spolehlive vyresit direktiva
> # REQUIRE:
> o ktere se tady zminil Dan. Konkretne jsem potreboval po startu jailu
> primontovat filesystem, ktery sdili samba v jednom z onech jailu.
>
> p.

Na hostitelskem systemu prece neni zapotrebi mountovat filesystem z
jailovaneho stroje, tim mene pres sambu - kdyz uz ten filesystem
potrebujes na hostitelskem stroji primountovany, neslo by pouzit nullfs?
Ale to jen spekuluju, treba je opravdu potreba mit to primountovane
pomoci samby. To samozrejme musis vedet ty. Mne se jen nezdal ten
pozadavek na spousteni skriptu po spusteni jailu uplne v poradku a
delalo to na mne dojem, ze se neco lame pres koleno. Dokazu ale
pochopit, ze to muze byt z nejakych diagnostickych, monitorovacich,
netusimjakychjinych duvodu ;-)

Zbynek