Sendmail

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 7 14:10:50 CET 2008

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 01/07/08 13:51:

> a BINGO! Tadys trefil hlavicku na hrebik :-) "DontProbeInterfaces" je
> presne to, co zabralo.

	Koukal jsem do zdrojaku odkud se vlastne bere obsah tridy W (lokalni
adresy) a narazil jsem pri tom na tohle. Pripadalo mi, ze by to mohlo
byt reseni, ale nezkousel jsem - nechal na tobe. To, zes to ozkousel a
skutecne to dela co se mi zdalo je cenna informace pro me. I kdyz, asi
to zase za par tydnu zapomenu a priste zase budu koukat do zdrojaku ;-)

	Ja furt tvrdim, ze sendmail umi skoro cokoliv co clovek anapadne.
Jenze, jak je toho hodne, tak si to jeden clovek nedokaze narvat do
hlavy a jine softwary, ktere toho ve skutecnosti umeji mene a to jedne
hlavy se vejdou, pak vypadaji zdanlive lip ... neeee, tim se fakt
nenavazim do postfixu ;-) ;-)