Sendmail

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Jan 7 13:51:44 CET 2008

Dan Lukes napsal(a):

> 	Alternativne potrebujes presvedcit sendmail, ze dana cilova adresa neni
> tento pocitac, ale nejaky jiny - to uz je mene prirozene reseni, ale asi

To je receno naprosto presne - i kdyz cilova adresa je v podstate
sendmailuv pocitac, logicky je to pocitac uplne jiny - vistualni stroj v
jailu. Dane IP je na hostitelskem systemu v podstate jen proto, ze to
vyzaduje konfigurace jailu.

> je mozne i to. Zkus nastavit DontProbeInterfaces na true - melo by to
> zabranit sendmailu aby si ucinil predstavu o vlastn identite podle adres
> na interfacech a melo by mu zustat jen to co explicitne napises do
> konfiguraku (local-host-names).

a BINGO! Tadys trefil hlavicku na hrebik :-) "DontProbeInterfaces" je
presne to, co zabralo.

Diky

Zbynek