Sendmail

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 7 11:18:11 CET 2008

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 01/07/08 11:07:
> neni problem s dorucovanim posty na jine mailservery, pouze na ten muj v
> jailu.

	Takova otazka z jine strany - kdyz uz jsi se rozhodl pro jiny MTA
system, tak proc vlastne vubec pouzivas na neco sendmail ? Odesilej
postu nastrojem z postfixu.

	Jinak, to co chces, sendmail urcite umi. Prevazna cast logiky sendmailu
neni nijak natvrdo zadratovana, ale je zapsana ve scriptu. Do toho si
muzes napsat prakticky cokoliv. Mimochodem, proto ho mam ja rad. To, co
mi tady zatim provadime je pouha parametrizace predgenerovaneho
defaultniho scriptu - zatim jsem si neudelal jasno, jestli to bud ena
pozadovanou upravu stacit ...