ACPI, memory management a inicializace OS (chobotnicovity problem)

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sat Jan 5 13:54:19 CET 2008

> 	Ja mu v tom branit nebudu.
>
> 	Analyza podobnych veci si obvykle vyzada nekolik desitek hodin prace,
> kterou si ponekud nadute dovolim oznacit za vysoce odbornou. Delam to
> samozrejme predevsim pro sebe, ale kdyz uz jsem to udelal, neni duvod
> aby z toho nemel prospech i nekdo jiny.
>
> 	Pokud zaslane PR nekoho z commiteru zaujme a dospeje k zaveru, ze jde o
> problem, kterym se hodla zabyvat, pak s nim na reseni budu rad
> spolupracovat (obzvlast pokud se tedy ozve v dobe, kdy o problemu jeste
> neco vim a dokud se kod, ktereho se problem tyka, vyrazne nezmeni).

> [...]

tvuj boj... nicmene je fakt ze cesta "poslat PR" vetsinou nikam nevede. lepsi
je otravovat primo "zodpovednou" osobu. nebo napsat na nejaky mailing list.

holt je to opensource - procitat PR nikoho moc nebavi a tak se na to prdi.
prime maily maji 13.6x vyssi ucinost. maily do ML maji ucinost vyssi 7.9x
(vedecky zmereno :-D)