6.2-RELEASE buildworld - bylo: 6.3-PRERELEASE buildworld

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 28 12:30:54 CET 2007

soumar at linux.fjfi.cvut.cz napsal/wrote, On 12/28/07 12:14:
> downgrade na 6.2-RELEASE probehl vpodstate bez problemu, nasledny
> buildworld (s prazdnym /usr/obj samozrejme) skoncil naprosto stejne ;-(
> internal compiler error: Segmentation fault: 11 ....
> (jadro jsem tam nechal zatim GENERIC.)

	Hm, k tomu muzu rict jen tolik, ze "me to nedela" to znamena, ze je to
otazka hardwarove konfigurace nebo, mene pravdepodobne, pouzitych optionu.

	Zkusil jsem, pro jistotu, jeste prelozit i ten GENERIC, ktery jinak
nikde nepouzivam, ale nevyplynulo z toho nic zuzitkovatelneho.

> Co se tyce tech HDD:

	Jednim z vysvetleni onech faultu jsou chyby ve cteni z disku, coz by
korelovalo s tim, ze obecne mas s disky problem. Pokdu si chces do
tretiho hrat, tak si rekurzivne spocitej MD5 souboru na disku a o neco
pozdeji to udelej znovu. Pak diffem porovnej ziskane soubory. Hacek je v
tom, ze kdyz budou ruzne tak to neco rika - z disku se cte opravdu
spatne, s nahodnymi chybami. Pokud budou shodne tak to jeste z disku
podezreni nesnima.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz