podpora radice Intel [bylo Re: 6.3-prelease buildworld]

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Dec 27 22:11:08 CET 2007

Dan Lukes wrote:
[...]
> P.S. ja vim, ze je to podporovani megakorporace, ale neda se nic delat -
> Intel proste ma pro FreeBSD podporu kvalitni. At jde o sitovky nebo
> radice disku ...

No ja zrovna pred par dny instaloval FreeBSD 7 na nejaky Intel
(desktopovy board) a to melo snad ICH9 a system na nem nenasel disky v
rezimu AHCI, pouze v rezimu IDE kompatibility.
Mam pocit, ze u jinych chipsetu to s AHCI funguje. Navic pokud jsem neky
mel problemy s disky (dohledatelne v archivu teto konference), bylo to
prave na deskach s Intech chipsetem (tusim ze ICH7).

Shrnul bych to - kazdy muze zpusobovat problemy (ale SiI je zpusobi
temer urcite ;] )

Mirek