6.3-prelease buildworld

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Dec 27 19:28:05 CET 2007

Juraj Lutter napsal/wrote, On 12/27/07 18:09:

> 	Podporuje aj ICH8? Mne sa to totiz nezda. S failnutym diskom v mirror
> volume dostavam spolahlivo panic.

	Tak to asi bude spis ICH8R

	Pripoustim ze moje znacna duvera v Intel low-cost embedded RAIDy
nezahrnuje. Ani ne tak proto, ze bych jim mel konkretni duvod neverit,
jako spis, ze jsem jim nikdy predem neveril natolik, abych je vubec
nasadil. Malokdy potrebujeme opravdu vykonny diskovy server a tam kde jo
(www.freebsd.cz) tam je Areca, coz je preci jen trochu jina vykonostni
trida.

	Takze v tomhle ohledu nemuzu slouzit.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz