6.3-prelease buildworld

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Dec 27 18:03:22 CET 2007

Marek SOUDNY napsal/wrote, On 12/27/07 16:48:

> No mam problemy s HDD, tedy na jednom mi bezi system, ten je o.k., ale
> pak mam jeste 2 s temi mi system zamrza. Jeden dokonce ani nemusi byt
> "namountovany", jen pripojen. Jsou to SATA HDD na SiI 3112 -
> predpokladam, ze to bude ten problem (na googlu jsem problemu s timhle
> radicem nasel dost).

	Zkusit vypnout DMA pristup - jednak v BIOSu, i kdyz to mozna tak nutne
neni, ale predevsim v /boot/loader.conf

hw.ata.ata_dma="0"

					Dan

P.S. ja vim, ze je to podporovani megakorporace, ale neda se nic delat -
Intel proste ma pro FreeBSD podporu kvalitni. At jde o sitovky nebo
radice disku ...

--
Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz