6.3-prelease buildworld

Marek SOUDNY soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Thu Dec 27 16:48:01 CET 2007

> 	Pokud problem nastava na ruznych mistech, pak jedno z moznych
> vysvetleni je "hardwarovy problem (napr. prehrivani); soubeh s instalaci
> 6.3-RC je nahodny).
>
> 	Moznosti je taky chyba v prekladaci ci systemu. To, ze se to nikomu
> dalsimu tady neprojevuje (ja jsem to, napriklad, zkusil) tuto moznost
> jeste nevylucuje. Muze jit o chybu souvisejici s tim, co zrovna bezi -
> pak pomuze sysinstall, binarni downgrade na 6.2-R, restart, upgrade na
> 6-STABLE nebo muze jit o chybu souvisejici s tim co se aktualne
> instaluje - pak pomuze pockat.

> [...]

No mam problemy s HDD, tedy na jednom mi bezi system, ten je o.k., ale
pak mam jeste 2 s temi mi system zamrza. Jeden dokonce ani nemusi byt
"namountovany", jen pripojen. Jsou to SATA HDD na SiI 3112 -
predpokladam, ze to bude ten problem (na googlu jsem problemu s timhle
radicem nasel dost).

Co me zarazi dal je, ze kdyz zkousim upgrade portu, tak nektere jdou bez
problemu, a nektere skonci taky s chybou "internal compiler error".

Zkusim ten downgrade, snad to pobezi.
Diky za radu.

Marek