problem s ukoncovanim rc scriptu v jailu pri rebootu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Dec 15 15:16:13 CET 2007

On Sat, 15 Dec 2007, Dan Lukes wrote:

>	Damon (a nakonec, cely OS) muze byt ukoncen mnoha zpusoby z nichz
>nektere nezajistuji, ze jakykoliv soubor bude "uklizen".

	to jo, ale stejne tak muze byt zlikvidovan lockf(1), aniz by zrusil
ten soubor.  Navic nepracuje s PIDem, takze kdyz tam ten soubor zustane,
stejne musis lockf obalit jeste dalsim kodem.

	to uz mi prijde o neco lepsi shlock z portu. Koneckoncu,
nevystrelujeme rakety, ono i to jednoduchy reseni casto funguje ke
spokojenosti. Samozrejme situace od situace se lisi, o tom neni diskuze.

	me dost vytacelo, ze kdyz spadnul firefox a nechal po sobe lock, tak
proste odmitnul nabehnout, aniz by zjistoval, jestli uz bezi nebo ne. Uz se
se mi to ale chvili nestalo (cti: firefox pada, ale startuje OK), a nevim
jestli je to oprava v nejakym skriptu nebo ve firefoxu. Nastesti ten lock
file mel v sobe "lock" takze se to dalo najit findem, protoze mam pocit ze
na tech linux masinach na MFF jsem truss nenasel.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz