problem s ukoncovanim rc scriptu v jailu pri rebootu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Dec 15 14:59:07 CET 2007

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 12/15/07 14:03:
> Mam tu nasledujici problem, se kterym si nevim rady
> Napsal jsem si script, ktery mi pri bootu spousti weby pouzivajici
> Django jako FastCGI. Script v podstate funguje - dokud ho zkousim
> ovladat rucne (v jailu) volanim:
> /usr/local/etc/rc.d/django-runfcgi.sh start
> a vypinani pres
> /usr/local/etc/rc.d/django-runfcgi.sh stop
> Problem je v tom, ze pri rebootu stroje (a tim ukonceni jailu) se ten
> script patrne neprovede jak ma, jelikoz neodstrani pri vypinani PID file
> a tak po rebootu nedojde ke spusteni.
> [...]

	Mno, ja si dovolim "hlavni" otazku pozmenit. Podle me hlavni otazka zni
- co to je za nedomyslenost testovat to, zda bezi konkretni daemon podle
existence nejakeho souboru ?

	Damon (a nakonec, cely OS) muze byt ukoncen mnoha zpusoby z nichz
nektere nezajistuji, ze jakykoliv soubor bude "uklizen".

	Pokud chces zajistit, ze aplikace bezi jen jednou a pritom si to
aplikace nezajistuje sama, pak se podivej na 'lockf'. Obzvlastni
pozornosti doporucuji posledni vetu prvniho odstavce sekce "DESCRIPTION"

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz