nastaveni bashe jako defautlt shell

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Dec 13 14:48:39 CET 2007

> :
>
> 1) Mas skripty zacinajuce #! /bin/bash a nechce sa Ti prerabat ich na
> #! /usr/local/bin/bash. Toto som riesil hrubou silou:

coz o to ,hlavicka scriptu by mi ani tak nevadila,ale mam treba tento
script(viz nize), na vsech linuxech mi chodi,v bsd nikoliv(samozrejme
jiny prikazy),ale pod BSD mi ten script s CSH
nejde. Melo by to CASE byt zhruba pro vsechny shelly stejny,ale neznam
je podrobne , takze nevim jaky jsou mezi nima rozdily. Proto jsem chtel bash

###################################################
#bin/sh

#cript pro ovladani kompilaci
#
#
konec='b'
clear
while [ $konec = 'b' ]
do
clear
echo -n "                    Centralni ovladani MFG
                        1 - Spust DB pro GUI
                        2 - Zastav DB pro GUI
                        3 - Zastav DB pro gua a kompiluj TUI
                        4 - Kompiluj  TUI
                        5 - Spust MFG

                        *                                       *
                        * STOP - zastavi kompletne MFG databaze *
                        * START- spusti MFG databaze            *
                        *                                       *

                        +---------------------------------------+
                        |    0 - KONEC                          |
                        +---------------------------------------+

                          Vase volba: "
    read volba
    case $volba in