pomala sit

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Dec 4 00:59:03 CET 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 12/03/07 21:11:
> nijak jsem to nezkoumal ale nezda se mi ze by "write(socket, buffer, buflen)"
> se nejak vyrazne lisilo v sambe a rekneme ftp.

	Jen pro poradek - pro pruchodnost je klicove zdas pred tim write()
pouzil sendsockopt TCP_NOPUSH - ovsem - nikoliv "slepe", ale prave ve
spravnych okamzicich. Pouziti v nespravnych okamzicich - at uz to
znamena "mene" nebo "vice" ma negativni dopad na vyslednou sitovou
pruchodnost dat zapisovanych pomoci toho write.

	Tim nerikam, ze za pomalosti Samby to je prave tento problem, nebo ze
to urcite neni nektera z tech moznosti, kteres uvedl ty. Jen konstatuju,
ze predpoklady, ktere te vedly k tvrzeni, ze sitovani problem neni, k
prijeti takoveho zaveru IMHO nestaci.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz