Opakovani v rc.conf

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Mon Dec 3 22:12:11 CET 2007

> Romanuch vkod je sice (jako obvykle =>;-)) trochu uchylny, ale aspon
> jen nastavuje promennou a nema zadne side-effecty.

No, tedy, pominu-li ten side-effect, ze kdyz se masina bude bootovat
v nevhodny cas, tak cast stratovacich skritpu muze videt jine hostname
nez zbytek (ktera cast to bude zavisi jen na tom, jestli ten boot bude
probihat v noci na 1.4. nebo na 2.4. ;-)) ).

V kazdem pripade mi to pripomina napady typu davat si neco se side
effectem do assert()u a pak s divit, ze po kompilaci s -DNDEBUG se
to chova jinak ;-))))...

Petr