Opakovani v rc.conf

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Mon Dec 3 22:03:53 CET 2007

> s FreeBSD pracuji uz nekolik let, za tu dobu me ale neustale zlobi jedna
> vec pri spousteni z rc.conf a to na vsech instalacich systemu. Konkretne
> jde o to, ze pokud nespoustim neco standardnim zpusobem typu
> snmpd_enable="YES", ale at uz skriptem, tedy uvedu sh jmenoskriptu nebo
> (a to je asi, pravda, trosku prasarna) rovnou celou vec na jeden radek v
> rc.conf, jako napr. cd /usr/ports/net-mgmt/mrtg-2.14.2/bin && perl mrtg
> mrtg.cfg, tak se mi vzdy tento prikaz opakuje pri bootu nekolirat za
> sebou a to v obou pripadech, tedy pri volani externiho skriptu nebo pri
> [...]

Cim to je tady uz vysvetlili v threadu prede mnou jini - rc.conf je
urcen na nastavovani promennych. Behem startu si ho natahuje kde co.
Romanuch vkod je sice (jako obvykle =>;-)) trochu uchylny, ale aspon
jen nastavuje promennou a nema zadne side-effecty.

Kdyz tak vidim tenhle pozadavek - nechcete to spis dat do /etc/rc.local
a v /etc.rc.conf jen nastavit local_enable="YES"?

Petr