OT - Instalace FreeBSD (nebo m0n0wall, pfsense) na Alix 1C (vyrobce PC engines)

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Wed Nov 28 16:42:49 CET 2007

> FreeBSD6 se tam nehodi protoze spotrebovava prilis mnoho RAM pameti
> jako wired a cache. Mozna by to slo poresit, ale ja do spravy VM

coze? cache neni "sezrana" pamet a u te wired to zalezi co ti na tom
stroji bezi. (wired je "zadratovana" pamet pro kernel, kdyz mas treba
sendfile() tak ten ji musi pouzivat etc.)

dost pochybuju ze obsd pouziva min pameti nez fbsd, asi ma jinak reporty
ale neverim ze v realu je to lepsi.

muzes ten fbsd problem trosku rozvest?