OT - Instalace FreeBSD (nebo m0n0wall, pfsense) na Alix 1C (vyrobce PC engines)

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Wed Nov 28 12:48:20 CET 2007

> Ale mozna neco delam spatne, zatim jsem m0n0wall rozbihal jen na hw,
> tkery rovnou mel dve sitovky.
s jednou sitovkou to nefunguje.

> Ale vic by me lakalo si tam nainstalovat normalni BSD. Kdyz s tim mas
> zkusenosti, prosim porad jak velkou kartu je dobre mit?
kdyz chces normalni bsd, vraz tam openbsd, to ma nejmensi hw naroky.
pro default instalaci je treba 170MB. I kdyz ja to mam rucne orezane
na 20MB uncompressed, abych se vlezl do 32MB EEPROM
(linuxbios+openbsd), pro bezne pouziti staci 32MB RAM, pokud
potrebujes BGP router tak 3 full BGP uplinky se do 256MB RAM vejdou a
navic umi openbsd i multipath routing.