OT - Instalace FreeBSD (nebo m0n0wall, pfsense) na Alix 1C (vyrobce PC engines)

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Nov 28 08:05:41 CET 2007

> 	Neshledal jsem celkem nic s cim by bylo treba radit. BSD se tam proste
> nainstaluje. Pokud mas dostatecne velikou flash. Kdyztak se zeptej nejak
> konkretne.

V monowallu jsem mel problem, ze Alix ma jen jednu sitovku. Default je,
ze LAN -> sis0, WAN -> sis1, alix ma ale jen vr0 (nebo mi neco uniklo).
A nejde pro WAN i LAN nastavit stejnou kartu. A dokud se mu korektne
neulozi ty dve sitovky, nereloadne firewall a ja se na nej nedostanu ani
pres tu jeho default adresu. Az kdyz jsem tam na chvilku pridal minipci
atheros, tak se nechal na prvni pokus nastavit.
Ale mozna neco delam spatne, zatim jsem m0n0wall rozbihal jen na hw,
tkery rovnou mel dve sitovky.

Ale vic by me lakalo si tam nainstalovat normalni BSD. Kdyz s tim mas
zkusenosti, prosim porad jak velkou kartu je dobre mit?
Pripadne nejake postrehy z instalace bych ocenil. Ten HW se mi moc libi,
chci ho zacit nasazovat na vice mistech.

Diky

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz