SSH pristup do lokalnej siete - VYRIESENE

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Nov 27 10:04:11 CET 2007

Lubomir Majersky  wrote / napísal(a):
> [...]
	Ospravedlnujem sa Vam, moja chyba, uz mi to ide. Vzdy ked nieco riesim
vecer a zvlast do noci, rozmyslam ako magor. Postacuje ten prepinac *-p*
alebo *Port*, samozrejme, v sucinnosti s inymi pravidlami, kde som
napriek presvedceniu ze to mam dobre, som to mal zle nadefinovane a
preto som rozmyslal zlym smerom...

	Takze este raz sa vsetkym ospravedlnujem a zvlast Janovi Pechancovi a
Marianovi Cernemu.

--
LuMaX