SSH pristup do lokalnej siete

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Nov 27 09:31:21 CET 2007

Marian Cerny  wrote / napísal(a):

> Ak tomu spravne rozumiem, tak do ~/.ssh/config staci pridat:
>
> 	Host serverS
> 		Hostname publicIP-serveraS
> 		User user
toto je to iste ako prepinac -p 6622, ale to nie je to, co ja potrebujem
> 		Port 6622

potrebujem ABY SSH KLIENT BOL SPUSTENY na pevne stanovenom porte. A
zopakujem, ze prepinac "-p" a direktiva "Port" v ssh_config je jedno a
to iste a znamena, ze sa SSH klient PRIPAJA K SSH DAEMONU, KTORY POCUVA
na porte zadanom bud prepinacom "-p" alebo direktivou "Port" zxadanou v
ssh_config.

	Prosim *skusenych* o radu, vdaka
--
LuMaX