potrebuji stacksize > 512MB na x64

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Nov 19 18:59:06 CET 2007

On Mon, Nov 19, 2007 at 06:50:07PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Kdyz ted neco plati, ale v budoucnosti nebude, tak se rika "nebude"
> nikoliv "neni".

tyjo.. to je jak mluvit s robotem :) "pevna mez" je v zavorkach protoze
je to mysleno obrazne. tj. samozrejme ze je to pevna mez ve smyslu ze to
ted nejde zvysit ale neni to "pevna mez" jakoze by to by tomu neco branilo
krome toho ze to neni povolene (a povolene to neni omylem)

> 	Jinak ale nechapu nad cim tak jasas.
>
> 	Jestlis zjistil, ze ten limit nemusi byt napevno nastaven pri startu,
> tak bych cekal, ze ho odstranis a on tam zustane tak maximalne jako
> defaultne prednastavena hodnota rlimitu - ktera pujde snizit ci zvysit
> stejne jako vsechny jine limity.
>
> 	Jestli sis dal praci zjistit, ze limit nemusi byt on-startup pevne
> urceny ale uz ti bylo zatezko ho odstranit, tak to ve me spis nez "cool"
> dojem vzbuzuje pocit "prace kvapna". To svoje "cool" sis klidne mohl
> zakricet az zitra a do ty doby to odstranit poradne.

nevim jestli jsem tohle presne pochopil, ale pokud kritizujes ze jsem problem
odhalil a nenamahal jsem se ho fixnout tak ti osvetlim vyznam vety "mam commit approval".
to znamena ze jsem se o to zajimal, podiskutoval a mam "ok" to vyresit. a tedka
je to v behu... nebo vubec nechapu ;)

> 	Ovsem i ja pripoustim, ze delat triky na holky pokrikovanim "cool" je
> perspektivnejsi nez delat radost me - a to navic da sakra vic prace ... ;-)

radsi nepremyslet nad temahle analogiema ;) to by se mohlo dost zvrtnout ;)