make buildworld error 6.3, nagios 100%cpu

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sun Nov 18 21:06:03 CET 2007

Zdravim,

1)

aktualizoval jsem z CVS (*default release=cvs tag=RELENG_6)

pak spustil obvyklou proceduru na aktualizaci systemu a pri make
buildworld mi to skoncilo na teto chybe:

make: don't know how to make extras.c. Stop

Predpokladam, ze chyba neni na me strane (pokud jo, tak to se omlouvam
:) ). Zajimalo by me kam se takove veci maji posilat, aby to nekdo spravil.

2)
Aktualizoval jsem z 6.2 na 6.3 asi pred tydnem a od te doby mi Nagios
cca po 20-ti minutach behu jako daemon zacne brat 99% cpu. Myslim, ze to
bude neco s vlaknama (nekde, jsem to videl na netu). Take by me zajimalo
kam to mohu poslat - pomoct pri lazeni chyby.

pekny vecer,
michal

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!