tcsh a ne-fungujici bindkey

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sat Nov 17 11:55:26 CET 2007

> 3. Sahnout do zdrojaku. V posledni dobe u me cim dal oblibenejsi zpusob

eh? a jak jinak by to asi u opensource melo byt? zjevne mi neco unika...

> opravy chyb. Sice soucasne s tim poslu co a proc jsem udelal i na vhodne
> misto (autorum), jenze obvykle se potrebuju opravy jeste dozit a jak uz
> tady mnohokrat padlo - hrani si s novinkama commitery bavi, opravovani
> chyb uz mene. V tvem pripade, tedy (t)csh, ktere je "contrib"  bys navic
> nejprve musel dosahnout opravy u autoru tohohle softwaru - a nasledne -
> presvedcit vhodneho FreeBSD commitera aby naimportoval onu novou verzi
> (t)csh.

tcsh ma dost divny vyvoj, poslat patch urcite neuskodi ale je otazka jestli
se to dostane "in" v nejakem rozumnem case. moje osobni zkusenost s christosem
zoulasem je v tomhle ohledu dost tristni :(

kdyz mi ten patch posles tak to muzu zkusit protlacit pres marka peeka, ktery
ty "tcsh inner circles" zna asi lip nez ja nebo ty.

hodne zdaru

roman