tcsh a ne-fungujici bindkey

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 17 11:42:36 CET 2007

Miroslav Lachman wrote:
> Nenapada te nejaky "zazracny" zpusob, jak po tom uspesnem prihlaseni (a
> po "bindkey -e") jeste dodatecne automaticky spustit `source
> ~/.moje.bindkeys`, abych to nemusel delat vzdy rucne? (spis nez abych to
> delal rucne holt ty klavesy nabindovane mit nebudu vubec)

1. Honzou jiz zminene spusteni v ramci obsluhy signalu. Letmym pohledem
do manualu se mi ale nezda, ze by csh user-definable obsluhy signalu
umelo, coz by mohl byt docela problem ;-)

2. V ramci bindovani klaves si na nejakou, jejiz binding ono 'bindkey
-e' neporusi priradit pozadovany prikaz. Nebude to sice zcela
automaticke, ale bude to na stisk jedne klavesy.

3. Sahnout do zdrojaku. V posledni dobe u me cim dal oblibenejsi zpusob
opravy chyb. Sice soucasne s tim poslu co a proc jsem udelal i na vhodne
misto (autorum), jenze obvykle se potrebuju opravy jeste dozit a jak uz
tady mnohokrat padlo - hrani si s novinkama commitery bavi, opravovani
chyb uz mene. V tvem pripade, tedy (t)csh, ktere je "contrib"  bys navic
nejprve musel dosahnout opravy u autoru tohohle softwaru - a nasledne -
presvedcit vhodneho FreeBSD commitera aby naimportoval onu novou verzi
(t)csh.