nejde sit v freebsd7 ve virtualboxu 1.5.2

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Fri Nov 9 18:30:54 CET 2007

> Ono by neuskodilo blize specifikovat "nejede sit". Jak se to "nejede"
> projevuje? Ja mam ve VirtualBoxu FreeBSD 6.2 a sit mi tam jede, sitovku
> to zna, driver funguje... spis je potreba si pozorne precist manual k
> VirtualBoxu. Je tam nekolik rezimu sitovani. Pri pouziti NAT to
> "spravne" funguje jen s DHCP, s manualni IP adresou se na virtualni
> stroj neda zvenku pripojit vubec.
zkoušel jsem všechny tri rezimy nefungoval ani jeden.

> Jeste lze pouzit QEMU s nejakym klikacim frontendem (zkousel jsem jich
> nekolik)
ja jsem se přesunul na Microsoft Virtual PC 2007, je to zadarmo a
FreeBSD7 tam jede bez problému vcetne sitovky.
emuluje to Digital 21140A Fast Ethernet sitovku driver de0

> VMWare je muj vkus sileny kolos, ktery pak v systemu zanechava bezet
> nejake sluzby i kdyz VMware nebezi atd.

Ja jsem se na VMware taky mrknul, ale mely na webu prilis mnoho
produktu a nechtelo se mne resit ktery je potreba stahnout.