nejde sit v freebsd7 ve virtualboxu 1.5.2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 9 11:48:28 CET 2007

Radim Kolar wrote:
> Provozuje nekdo $subj? Ono to emuluje nejakou divnou AMD sitovku pcn0,
> kdovi jak je to
> s kvalitou jejiho driveru, osobne jsem ji nikdy v pocitaci s BSD nemel.

Ono by neuskodilo blize specifikovat "nejede sit". Jak se to "nejede"
projevuje? Ja mam ve VirtualBoxu FreeBSD 6.2 a sit mi tam jede, sitovku
to zna, driver funguje... spis je potreba si pozorne precist manual k
VirtualBoxu. Je tam nekolik rezimu sitovani. Pri pouziti NAT to
"spravne" funguje jen s DHCP, s manualni IP adresou se na virtualni
stroj neda zvenku pripojit vubec. Ping z virtualniho stroje ven taky
nejde, ale je to opet "feature" toho NAT rezimu. Jiny jsem zatim
nezkousel, tak nevim co ostatni rezimi sitovani VirtualBoxu.

> Popripade poradte neco jineho co umi emulovat freebsd7 pod Windows XP, potrebuji
> to pro demonstracni ucely

Jeste lze pouzit QEMU s nejakym klikacim frontendem (zkousel jsem jich
nekolik)

VMWare je muj vkus sileny kolos, ktery pak v systemu zanechava bezet
nejake sluzby i kdyz VMware nebezi atd.

Mirek