IPFW - prosim o vysvetleni

jaroslav votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Nov 9 17:19:45 CET 2007

slozeni jadra s firewallem je mi jasny.
Jak je to ale pokud budu chtit ipfw natahovat pres kldload. Co jsem
nasel na internetu,tak z toho nejsem moc moudrej-ruzny howto si docela
protireci.pokud natahnu kldload ipfw, tak me to odstrihne kompletne,na
konzoli mi ipfw -f flush nepomuze, jediny co mi zabere je kldunload ipfw.

V druhem navodu zas radili
kldload -v /modules/ipl.ko
nicmene
kldload: can't load /modules/ipl.ko: No such file or directory

Co mam udelat,pokud jej chci spoustet uatomaticky po startu-staci pridat
prikaz do /boot/loader.conf ? Musi byt v rc.conf take povoleny
firewall_enable="YES" a firewall_type="/etc/rc.firewall.rules" ? Co
musim udelat ,aby se mi pravidla natahly ze souboru

pripadne mi doporucte nejaky funkcni howto