Problem instalacie FreeBSD 7/6.2 na laptop IBM x41

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 9 11:51:27 CET 2007

Michal Kapalka wrote:

> Ahojte *,
>
> vcera som po dlhom case si chcel nainstalovat FreeBSD 7-beta2 z cd-cka
> na moj laptop
>
> IBM x41 (2526w36 ) + externa usb slim dvd mechanika, avsak hned ako
> zacal bootovat cd-cko
>
> zasypalo mi display znakmi  csa=....proste od hhora obrazovky po spodok,
> obrazovka bola necitatelna,
>
> mechanika sa netocila a musel som laptop vypnut, samozrejme myslel som
> si ze to moze byt tym ze je to
>
> snapshot 7-cky, tak som si stiahol 6.2, ale chovanie to iste.

> [...]
[...]

IMHO je to znamy problem s BTX loaderem. Ja to resim tak, ze mam z
miniboot ISO souboru udelany instalator na flashdisku a misto nativniho
freebsd boot loaderu pouzivam GRUB. Takze instalator nabootuje s grubem
z flashdisku a pak muzu uz normalne pristupovat na CD, nebo instalovat z
FTP.

Mirek