Problem instalacie FreeBSD 7/6.2 na laptop IBM x41

Michal Kapalka michal.kapalka at gmail.com
Fri Nov 9 11:14:56 CET 2007

Ahojte *,

vcera som po dlhom case si chcel nainstalovat FreeBSD 7-beta2 z cd-cka
na moj laptop

IBM x41 (2526w36 ) + externa usb slim dvd mechanika, avsak hned ako
zacal bootovat cd-cko

zasypalo mi display znakmi  csa=....proste od hhora obrazovky po spodok,
obrazovka bola necitatelna,

mechanika sa netocila a musel som laptop vypnut, samozrejme myslel som
si ze to moze byt tym ze je to

snapshot 7-cky, tak som si stiahol 6.2, ale chovanie to iste.

Este som uvazoval, ze sice je mechanika nova ale mozno ma problem
nacitat s cd, v praci som

pouzil sony dvd externu USB dvd mechaniku a chovanie to iste.

Na niektorych forach som nasiel ze na IBM moze nastat takyto stav pri
instalaci FBSD, a ze problemom

je bios / firmware diskoveho radica, podla instrukcii, je nutne
aktualizovat na najnovsiu verziu, avsak tu tam

mam.

OpenBSD / NetBSD ide nainstalovat bez problemu

Tak som sa chcel spytat ci sa s tym niekto s vas nestretol.

S pozdravom Michal Kapalka

PS : idem este pozhanat vo firme nieaku USB - fdd mechaniku