FreeBSD 7.x x64 2GB RAM

Peter 'MC Miazga' Jamnicky mcmiazga at sk.freebsd.org
Fri Nov 2 14:53:10 CET 2007

Presne to som chcel pocut. Tak ze pokial uvazujem nad fbsd 7 tak mam
uvazovat uz jedine ako o 64 bitovom systeme. Inac pouzivam Intel Core 2
Quad E6600 kde pravdepodobne by sa aj jadra mali lepsie vyuzit ako v
ktorom kolvek systeme.

--
Peter 'MC Miazga' Jamnicky
mcmiazga (at) sk (dot) freebsd (dot) org